A vásárlástól való elállásról
14 nap az elállási jog, ami azt jelenti, hogy 14 naptári napon belül indoblás nélkül elállhat a vásárlástól, az interneten megvásárolt terméket esetében.
Az elállási jog gyakorlása az Elállási nyilatkozat kíséretével üzletünkbe kell visszajuttatni személyesen (1142. Budapest. Ungvár köz 5.), posta vagy futárszolgálat igénybevételével nyitvatartási időben.

A fogyasztónak minősülő vásárló (magánszemély, cégek nem, cég nevére kiállított számla esetében az elállás nem lehetséges) a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ezen jogosultság nem illet meg abban az esetben, ha üzletünkben személyesen vásárolta meg a terméket / termékeket. A vásárlónak Elállási nyilatkozatot kell mellékelni a visszaküldendő csomagba. Bejelentését emailben kell megtenni, vagy a gyorsabb ügyintézés érdekében használja a Fiókját. A távollevők között kötött szerződésekről az AFSZ-ben-ben olvashat többet. Fontos! Alkatrészek (telefon kijelző stb., kiegészítők (fólia) felhasználását követően (beépítés, fólia eltávolítás) megszűnik az elállási jog. Ennek megtartása érdekében elsődlegesen ellenőrizze a terméket, próbálja rá a kívánt ezközre, majd csak azt követően építse be azt.

Termék visszaküldésének lépései
Fiókom segítségével (gyorsabb ügyintézés)
1. Lépjen be a fiókjában.
2. Válassza ki azt a megrendelést, amelyik tartalmazza a visszaküldendő tételt.
3. Nyomja meg az RMA gombot, és válassza ki az "Elállás" opciót.
4. Ezután ki kell tölteni az adatokat (hiba oka*, számlaszám, visszaküldés módja)
5. Bejelentés elküldése, és a visszaküldés módja szerint kell akkor a terméket a bejelentést követően 14 napon belül eljuttatni hozzánk.

Hagyományos ügyintézés
1.Töltse le az elállási nyilatkozatot az oldalunkról.
2. Töltse ki (akár kinyomtatás nélkül a dokumentumot).
3/A. Küldjön email-es tájékoztatást az elállási szándékáról, melynek tartalmaznia kell a visszajuttatás módját (személyesen ügyfélszolgálatunkon vagy postával) és csatolmányként mellékelje az elállási nyilatkozatot és a számlát.
3/B. Nyomtassa ki a számlát és az elállási nyilatkozatot és együtt mellékelje a csomagba.
4. Csomagolja be a terméket és az Önnek megfelelő módon juttassa be üzletünkbe a terméket.
A csomagoláshoz segítséget nyújt a csomagolási segédletünk, melyet az alábbi linken tud megtekinteni: Csomagolási segédlet
A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog, abban az esetben ha:
  • -Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • -Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
  • -Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, stb.).
  • -Valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.